hej hopp

förlåt att jag inte har skrivit på länge har bara inte haft lust och sen så har jag inte hunnit!!aja idag har jag iaf ridit och sånt varit med agnes och art i skolan.imorn ska vi till armemuse et (stavning) eller vad de nu hette.mamma och agnes säjer att de är kul där men de är de nog inte haha.aja imorn ska jag molly agnes och sarah planera för en liten tjej kväll som vi ska ha snart. vi ska vara hos mej. dom ska sova hos mej oxå så mysigt de kommer bli!!!<3<3 längtar tills imorn då slipper vi skolan för vi ska vara på museum hela dan hihi.aja nu har jag fullt upp att chatta på msn.haha jag vet jag är lite konstig men skit i de nu haha.ehm nu vet jag dirkäk inte vad jag ska göra men jag kan söka på ställen där jag mamma och min kusin och hennes mamma vart vi kan rida islandshästar i sommar (om ni vet något ställe komentera då och skicka med länken)nee men nu pallar jag inte skriva mer harre bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0