rolig dag

hej alla blogg läsare idag har jag vcarit med mando<333 vi tog skit roliga bilder på stutsmattan och sånt kul<333idag i skolan va de skit tråkit:( men sen ble de kul med mando<3 på skolan hade vi först gymmpa och jag glömde hi. sen hade vi engelska och de gick väl sådär! efter de hade vi ea de betyder att man ska följa en planering. sen så åt vi lunch och de var skit god luch idag! de är så svårt att förklara så jag gr de inte. jag agnes kelly mando och amanda satt nere i matsaLEN TILL KL. 10 ÖVER 12 hihi de va ju då vi skulle in från rasten haha!!vi är roliga!sen efter lunchen så hade vi genom gång i raggarömatten (tråkit) efter de hade vi lite mer eA OCH SEN SÅ SLUTADE VI JIPPY JIPPY!!sen tog vi bussen hem till mej och när vi kom hem så tog vi kameran och tog lite bilder!!kulkul sen råkade vi tappa kameran så den nästan gick sönder men de gjorde den inte (tur att den inte gick sönder) sen gick vi in och sen så lärde amanda mej en sak tacktack<3333 sen skulle hon gå hem tråkit :( :( aja vi hade iaf skit kul tillsamans idag! idag är de äntligen valborg! ska gå ner och titta på majbrasan i kväll! och imorn ska jag till stallet och titta på tävlingen kul. och på lördag ska jag och mamma till vällingby och shoppa lite sen så kanske vi ska till stallet och titta på tävlingen då oxå!! så himla kul de kommer att bli asså!! längtar redan hehe<3 jo juste på lördag ska jag och mamma åka till sadelkamaren och kolla på ett par nya ridstövlar till mej!! för mina är ganska små hehe! men imorn är de talang kul och idag är de HJÄLP! JAG ÄR MED I EN JAPANSK TV:SHOW haha den är så jävla bra!!hihi aja vill bara ha en header nu!! men vet inte hur man gör :( snälla kan någon hjälpa mej att fixa de åt mej?snälla!!! PUSS//HILDA

Kommentarer
Postat av: Molly

asså hilda jag var okså emd i matsalen.... =(

2009-05-01 @ 10:04:55
Postat av: hilda

oj glömde skriva upp dej förlåt

2009-05-01 @ 15:14:44
Postat av: Molly

hahah de gör inge

2009-05-02 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0